2013. október 31.

Azóta - Azután

Csak,hogy a kíváncsiak ne legyenek annyira kíváncsiak , így 1-2 személyes dolgot leírok,ami a blogom lezárása után történt velem.Íme kulcsszavakban:

- Összebalhéztam sokmindenkivel
- Elköltöztem
- Utálok itt lakni (nem a házra gondolok)
- Dolgoztam is meg nem is
- Vegetáriánus voltam fél évig
- Csalódtam az emberekben ( jó ,ez nem újdonság)
- Megismerkedtem egy két jó arccal is persze
- Megváltoztam,nagyon is
- Volt egy nagyon hülye korszakom,de azon is túl vagyok
- Nem igazán tartom a régiekkel kapcsolatot
- Miután nagy trauma ért (édesanyám halála),3 évvel később,vagyis idén apám is elhunyt
- 5 macskám van (ennyi még sosem volt)
- Dohányzom továbbra is

És ami eztán lesz:

- Jövőre lelépek
- Boldog leszek
- Lesz munkám
- Lesz házam
- Lesz egy Luca nevezetű kislányom
- Majd miután mindent elértem ,amit akartam az életben , szétmarcangol egy cápa
 -Biztos halál

Azután:

- Reinkarnálódok
- Zombi leszek
- Megeszem az agyad
- Megemésztem
- Kihányom
- Error

Ok.Tovább nem ragozom az őrültségeket,a többit rád bízom...Ennyi személyes dolog szerintem éppen elég rólam,még sok is.Ez a blog mindenről fog szólni csak rólam ne mááááár :D

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése