2014. január 15.

Játék bakik

Igaz,azt írtam,hogy addig nem törlöm le az Assassin 3-mat,míg ki nem akasztom a játékot.Hát,nem így történt!Annyira felbaszott Win 7,hogy töröltük az egészet a picsába és visszatelepítettük a gépre az XP-t.Egy bakit még sikeresen lefotóztam és mint kiderült,az Assassin tiltotta le a Print Sreent.Vajon miért?Hát mert annyi baki van benne,mint állat.De ezt korábbi bejegyzésemben kifejtettem bővebben.

Íme a baki

 Így mégis hogy a fenébe lehet lockpickezni???Főhősünk annyira megunta már a zár nyitogatást,hogy inkább az egyszerű megoldást választotta. A következőket karcolta a ládára: "Ez a fa láda kinyithatatlan,de ha mégis megpróbálnád kinyitni,hozz magaddal egy baltát vagy egy feszítő vasat!Connor voltam,Sziasztok!Boston,1770"

Connornak nyilván baj van a látásával,vagy csak egyszerűen szar a luk érzéke,nem tudom pontosan!Lehet csak megakarja lékelni a ládát,hogy belekukkantson mi van benne!Így talán nem kell annyit szarakodnia a zár nyitogatással. De könyörgöm,ne mondja már nekem senki sem,hogy 1770-ben nem volt balta!!?! Most mit kell szerencsétlenkedni szikével meg egy kampós sebváltóval?!?....

Alice: Madness Returns

Egyik kedvenc játékom am. Első végigjátszásom alatt nem tapasztaltam semmiféle failt. Ám de, nem olyan régen mégis kedvet kaptam,hogy újra kiakasszam eme névadó(innét jött a Madness név) játékot. Egész játék alatt egyetlen egy bakit tapasztaltam és hála a print sreen-nek megtudtam örökíteni,nem úgy,mint az Assassin 3 -nál,amit telóval kellett fotózgatni -.-.

Invisible Pepper Grinder. Besokkolódott a játék és eltűnt a fegyverem. Ami poén,mert így is tudtam lőni akármire.Nagyon metál,már csak alá kéne nyomni valami zúzós rockot és már is olyan,mintha Alice lég gitározna .Ha megnézzük a hátteret,láthatjuk,hogy Alice színpadon áll, vagyis koncertezik egymagában. Körülötte lávatenger, és búskomorság ólálkodik.Biztosan pokoli hangulat lehet odalent..

Na jó,ez nem fail,de annyira tetszett,hogy csináltam róla képet. Mekkora zsenialitás kellett már ahhoz,hogy ezt valaki kitalálja!!!Babapunci vagy kuki?! - átjáró a babaházba!De bemehetünk még a babaszájába és a seggébe is.Ez a játék tényleg tükrözi a game címét is --->Madness...Fantasztikus világokba mehetünk el Alice segítségével,szép grafikájú játék és ötletes megoldásokkal is találkozhatunk!A játékban emellett érezhető a komorság is,erre még rányomja a bélyeget a zene is persze,de valahogy mégiscsak annyit tudsz mondani gamelés közben, hogy : " Bázd meg,ez de kurva jól meg van csinálva ". Ha nem ismered a játékot,akkor ajánlom,hogy próbáld ki,csalódni nem fogsz!!

Sims 3

Bebetonozott láb??De ismerős!!Ilyennel már találkoztam valahol!!!Hol is?Jah!A Dishonored-ban!!!
Úgy látszik, a beszorult lábak kezdenek megszokottá válni a Game Fail rovataimban,úgy,hogy ehhez hozzászólni már nem tudok,csak nevetni.xD





Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése