2014. február 17.

A folytatás

Az előző bejegyzésben kihagytam,hogy a landolást óriási taps zuhatag kísérte..minden tisztelet a pilótának,hogy sikeresen letette a gépet.Miután kiszálltam a gépből,azt hittem,hogy elvisz a szélvihar xD Tafttal fújtam be a hajam,de mire kiszálltam már semmi nem maradt a hajamból!!!.Na jó,ez egy hülye vicc volt.De bizonyítani tudom,hogy a hajad nagy szélviharban,gépből kiszállva nem marad úgy,ahogy! Közben a magyar csajszi segített,hogy mit, hogy kell,hol találom a poggyászomat stb.Felkaptam a cuccosomat és elindultam kifelé s ekkor megpillantottam bátyámékat....

Nagyon megörültem nekik:)

Utazás ide,ahol most vagyok.

Per pillanat egy Twickenham nevezetű városkában élek,ahol próbálok boldogulni.Igaz, a helyet még nem nyaltam körbe,csak félig meddig.De ami késik,az nem múlik.

Mi van még??

Ő...aki most jön ki Angliába,annak egy kicsit nehézkes a feladata,mivel nem megy már olyan könnyen,mint azelőtt.2014.januárjától változtak a szabályok.Nem fogadnak el a bankok referenciát,címet kell bizonyítani a bankszámla nyitáshoz..nem egyszerű dolgok ezek sajnos.

A mai jó hír,hogy hívtak egy cégtől,ahova szeretnék bekerülni.Életem első telefonos interjúra is megtörtént.Nagyon ideges voltam.Bár alig hallottam valamit,mert vártunk a buszra.Kérdéseket megértettem.Válaszolni is tudtam,így mondta a csóka,hogy személyes interjúra is bemehetek majd. A majd alatt szerdát értek.Jó messze kell majd menni innen,de én válaszhatok ki a helyszínt,ahol dolgozhatok.Közben egy másik céghez is megyek melózni jövőhét kedden.Zajlik az élet.Nem panaszkodom!Ahhoz képest,hogy pénteken jöttem ki,egész gyors minden de az ügyintézés szokás szerint lassú.....


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése