2016. február 5.

Tea blog - TEEKANNE Irish Cream

Kaptam egy tippet az  egyik ismerősömtől, hogy ezt a teát igazán kivesézhetném. Ha már van itthon, akkor miért ne?
Ma a Tea blog terítékén az Irish Cream a TEEKANNE-től. Már az elején leszögezném, hogy német teáról beszélünk, azt hiszem, hogy régebben kifejtettem már a véleményem a német teákról, de ha nem, akkor most egy megjegyzés következne: A németek nem csinálnak szar teákat, de valahogy mégsem übereli az angolt, hiába próbálják lemajmolni, ettől függetlenül nem fogom lepontozni a teáikat, mert hátha egyszer a kezembe kerül egy 5***** is.
Mit ír a doboza?

Első benyomásom a dobozról, hogy elég jól megtervezett, szépen kidolgozott és lényegre törő. Ezzel a kastéllyal vagy várral nem tudtam dűlőre jutni, hogy ez mi ez, hirtelen azt hittem, hogy ez a Hegylakónak vára, aztán eszembe jutott, hogy ő skót volt, bocs XD Na de mégis mi ez az épület? Lehet én vagyok túlontúl alulinformált, de nem találtam erről semmit. Ennyi erővel egy Leprechaunt is dobozra lehetett volna rakni, arról legalább tudná mindenki, hogy ír :D
Ha ezt raknák a dobozra, lehet többen megvennék, mint valami ír tea különlegesség!Ez a tea ízesített fekete tea, amit a tejszín és az ír whisky aromájából alkottak meg + ír krémből,de nyomokban tartalmazhat ír leprechaunt is. Ok I'm joking. :D
20 teatasakot tartalmaz, nem vitték túlzásba. Medium erősségű, ami az aromáját sugallja, na akkor kóstoljunk!

Első korty

Cukor nélkül iszom, natúran. De a doboz ajánlja, hogy tegyek hozzá tejet vagy tejszínt. De könyörgöm, ha már eleve krémes tea, mi a frásznak rakjak még bele tejszínt, ami eleve van benne? Headshot!!!
Első kortyom a teából egy krémes íz és egy aromás utóíz, amit betudok a whiskynek. Nincs rossz íze, olyan Bailey-es, ejtsd, Bélízes !


Illat

Édeskés és Krémes. Gumicukor jutott az eszembe róla, mintha krémlikőrbe lenne áztatva.

Ár

Ezt a teát bárhol megtudod vásárolni itthon, az ára 499 HUF - 800 HUFig terjedhet.

Megéri megvenni?

Ha szereted a krémes, likőrös dolgokat, akkor igen. Nem rossz tea egyébként, tea különlegességnek számít, mert az biztos, hogy nem szokványos az íze, ezért is vettem meg én is. Nálam ez  a tea nem nagyon fogy, hogy őszinte legyek. Nem az a fajta, hogy mindennap ezt igyam, jobban eltudnám ezt a teát képzelni inkább Karácsonykor a kandalló előtt iszogatva. Összességében, nálam az 5 csillagból 3 csillagot kapott, ami az elmegy kategória....

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése