2016. szeptember 6.

Tea Blog - Basilur Masala Chai

Ezt a teát egy számomra különleges embertől kaptam és most láttam idejét annak, hogy a Tea Blogban szerepeljen. Még egyszer nagyon köszönöm ezt a teát, megleptél vele :) Nos, jöjjön akkor hát a Basilur Masala Chai ( sri lankai tea ).

Mit ír a doboza?

Szép , igényes , keleties beütésű a doboza, aranyozott mintákkal , ami már sokaknak lejöhet, hogy ez nem egy gyümölcs tea, hanem sokkal inkább egy keleties ízvilágú fűszeres tea. Amit te is már kiszúrsz a dobozán, az az " Exklúzív Prémium Minőség " de valójában mit ígérhet ez? 25 teatasi van benne, ami filteres!! Mikor kibontottam, azt hittem, hogy szűrős lesz, de nem! Jól beugrasztott :D Fekete Ceylon tea. Régebbi Tea blogomban folyamat beszívtam a Ceylon teákkal, mert mind borzasztó pocsék volt!! Tovább forgatva a dobozt, olyan leírást kaphatunk, hogy Indiai fűszerek inspirálták ezt a teát, mint pl : kardamom, fahéj, szerecsendió és gyömbér és hogy még élvezhetőbb tejjel. Az összetevők 100%- ban természetes eredetűek!!! A csészénkben 3-5 percig áztassunk a filterünket a lehető legjobb ízért. Nem akarom mondani, vagy 10 perce benne csücsül már az enyémben :D A dobozról ennyit, kevés rajta az írás, több a díszítés. Hmm..Lássuk ..

Első korty 

Citrommal és mézzel iszom. Na de az első korty!!!!! Hmmm ....a keleties ízvilág nagyon átjön... a fűszerek..Remek, brilliáns!! Mindjárt megiszom az egészet te jó ég, annyira finom :D

Illat

Fűszeres és ritkán mondok ilyet, de olyan nyugtató hatással van rám. Kellemes és aromás. Imádom!

Ár

Mivel ezt a teát kaptam így nyomozásba kezdtem. Nos, az ára kb 800 HUF-tól - 2000 HUF- ig terjedhet. Tescoban, nagyobb hipermárketekben megvásárolható .

Megéri megvenni?

Gratulálok Neked, a lehető legjobb választás volt egy tea kurátornak :D A kérdésre a válasz, hogy igen. Aki szereti a fűszeres dolgokat, annak ez a tea nem fog csalódást okozni. Imádom! és még egyszer köszönöm!!! Erre a teára én 5 vagyis ***** -ot adok, ami a lehető legjobb pontozás nálam :)


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése