2016. szeptember 7.

Tea Blog - Lipton Earl Grey

Teázni van kedvem, ezért úgy döntöttem, hogy blogban fejtem ki véleményemet a következő teáról. Kinyitottam a teás szekrényemet és ott vigyorgott a polcon a Lipton Earl Grey.

Egy kis történelem 

 Thomas Lipton 1850-ben egy szegény ír családban született, aki észak-amerikai tapasztalatait kamatoztatva - visszatérve Angliába - létrehozta első saját boltját. 1890-ben Sri Lankára utazott, ahol megvette első teaültetvényét, majd nagyszabású teakereskedelembe fogott Lipton márkanév alatt. Mivel nagylelkű segítője volt a szegényeknek, tevékenységéért 1898-ban Viktória királynő lovaggá ütötte, így lett Sir Thomas Lipton. Az általa alapított Lipton birodalmat 1972-ben vásárolta meg az Unilever. A Lipton tea mára a világ több mint 120 országában van jelen.

Mit ír a doboza? 

Elég snassz ez a doboz!! 25 teatasis és kb az összetevőkről kapunk leírást de arról se sok mindent, csak hogy fekete tea, aroma. Jaaj, ez idáig nem fest valami fényesen.2-3 percig áztassuk a csészénkben tej és cukor nélkül?? Tej és cukor nélkül? Az Earl Grey eleve tejjel a legjobb. Nem értem...

Első korty

Citrommal és mézzel iszom. Az első korty valami Earl Grey utánzat. Kortyolgatnom kell még belőle....Olyan se nem jó , se nem rossz. Igazából az íze pont olyan snassz, mint a doboza!

Illat

Az illata ellenben finom és aromás.

Ár

Megvásárolható bárhol. Az ára 400 HUF - 500 HUF lehet. Kicsit sokkallom ezt az árat..

Megéri megvenni?

Ittam már jobb Earl Greyt is. Ez a tea elmegy, mint írtam fentebb, az ára irreális az ízéhez képest szerintem. Itt  magában a márkát fizeted meg, nem pedig az ízt. Erre a teára 3 vagyis *** csillagot adok, ami az elmegy kategória. Nem vagyok tőle elájulva.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése