2016. szeptember 15.

Tea Blog - TWININGS Lemon & Ginger

Ezt a horrort...kinyitottam a teás polcomat, és még mindig ott van a Classic Label tea!! Azt hittem már régen kidobtam, de még nem. Azt hiszem, hogy erre is hamarosan sort kerítek, de mellette véltem felfedezni a Twinings ( angol tea ) citrom- gyömbéres teát. Ez még úgy sem volt a terítéken, szóval hadd lám.

Mit ír a doboza?

A doboz cukkcsihh XD A sárga színből ki lehet következtetni, hogy ez egy citromos tea. Hangulatos a kismadaras díszítéssel és olyan tipikus őszi feeling van, ahogy ránézek. Ez a tea nem szezonális azt gyorsan hozzáteszem, mivel revitalizáló (újjáélesztő vagy serkentő vagy hogyan is fogalmazzak) hatása van a gyömbér miatt. Doboz elején láthatod, hogy koffeinmentes és h csak természetes alapanyagokat tartamaz. Ezért szeretem a Twinings teákat, mert nem árul zsákbamacskát, hanem rögtön a képedbe vágja a valóságot, nem úgy, mint a Sir Morton -.-'
20 teatasis, Twiningshez méltóan zsinór néküli filteres. Forgatva a dobozt, látok egy olyan írást , hogy : Engedd ki a fűszeres gyömbér és a zamatos citrom bizsergését. WTF. Azt hiszem, hogy tudom, hogy mire gondolt, kinyítottam, beleszagultam és már vagy öt perce prüsszögök a gyömbér erős szagától haha :D
na tovább...2-3 percig áztassuk a csészénkben a filtert a legjobb ízért. Ohh és  tej nélkül a best. Ezt valahogy sejtettem. Nincs is kedvem wcre rohangálni, habár a gyömbér Görcsoldó, hányingercsökkentő, gombaölő, gyulladáscsökkentő, fertőtlenítő, antibakteriális, antivirális és köhögéscsillapító + Megnyugtatja a felkavarodott gyomrot.
na tovább... igen, mert még mindig regél a doboza :D 
"Citrus and spice and all the things nice". Hát ez jó XD  
Tökéletes étkezések után, hiszen segíti az emésztést. Természetes alapanyagokból készült se többől se kevesebből. A doboz azt ajánlja, hogy ne adjunk hozzá cukrot és a napnak bármely szakában élvezhető.

Első korty

Isteni, ha mondom!Csak azért is mézzel és citrommal iszom haha. Habár citromos tea, de mivel most betegeskedem, ezért kell a C- vitamin . Extra citromos így de nagyon ízletes és a gyömbér az, ami a legjobban kiérződik az egészben. Zseniális.

Illat

Ha azt gondolnád, hogy citrom illata van, akkor tévedsz, hiszen inkább érzem az erőteljes gyömbért illatot.

Ár

Ezt a teát még Londonból hoztam, mikor hazajöttem, de az ára kb 2 font körül van. Itthon még nem találkoztam ezzel a teával sajnos.

Megéri megvenni?

Igen, mert ha azt nézzük, akkor ez gyógytea is egyben a gyömbér jótékony hatása miatt, pláne ha még citromszeletekkel is iszod. Nyam nyamm..olyanokat szörcsögök vele kedves olvasó, jobb is, hogy nem hallod. Tetszik, ahogy a gyömbér csípkedi a szájpadlásomat :D Óh és felébredtem ettől a teától, az előbb majdnem beájultam, tényleg sok jótékony hatása van. Frisssssssííítőőőőő.
Ez a teácska nálam elérte a legjobb pontszámot, vagyis az 5 *****csillagocskát. Eddig TWININGS teát még nem pontoztam le, ezután sem szeretnék.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése