2013. december 4.

DIY - Szappantartó piás üvegből

Ma is hoztam nektek egy Csináld Magad ötletet!! Alternatív megoldás szappantartónak,de szerintem nagyon pofás ötlet,bárki is találta ki! Régen,én is azoknak a táborát erősítettem,akik gyűjtötték otthon a szeszkós üvegeket.Bár értelme nem volt,mert csak  porosodtak a szekrény tetején... Esztétikai szempontból,utólag visszagondolva elég  bizarr látvány lehetett azoknak, akik beléptek a szobámba. Így meg is szabadultam az összestől. Most,hogy látom,hogyan lehet hasznosítani őket,kicsit bánom,hogy kidobáltam az üvegeket..:(

Ami kell hozzá:

- szeszes üveg
- régi szappanból való pumpa

Elkészítés:

Az üvegünket jól kimossuk,majd beleöntjük a  folyékony szappant. A korábban levett pumpánkat rátekerjük az üvegünkre és kész is!!

Ui:

Természetesen akkora üveget válasszunk,amibe leér a pumpa szívókájának az alja.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése