2013. december 15.

Sorry

Bocsika,hogy nem írtam,de mostanság teljesen mással vagyok elfoglalva. A gép új operációs rendszer kapott,amitől én  totál készen vagyok,de ha már itt tartok,nem csak én,hanem a gép is!  ŐŐŐ.....most játszok egy játékkal,ami telis tele van hibákkal,azon  vagyok hogy párat közzétegyek itt,de sajnos nem igazán akar összejönni,mert ez az új OS nem szereti a Print Screent vagy a játék tiltotta le,nem tudom pontosan,így kénytelen vagyok telóval megörökíteni a bakikat.
Másrészt,vettem a fáradtságot és elmentem fodrászhoz. Levágattam a hajamat rövidre,na igen, rövidre. Szerintem nem is volt még rövid hajam vagyis nem emlékszem rá. Ami azt illeti,végre piros a színe ,na jó,van még benne pár fekete tincs,de a többsége szép piri,csak fog mint állat XD
 Képet nem szeretnék közzéteni az új hajamról,meg ahogy írtam is,nem személyes jellegű ez a blog. Elégedjetek meg annyival,hogy kb úgy nézek ki,mint egy leszbikus Pumukli :D

Mi van méééééééééég??

Jah,a fő indok ,amiért nem írok,az az,hogy februárban elutazom és tiszta idegbe vagyok emiatt. Életemben először fogok repülni!!! Juhúúú :D Hogy hová utazom?az titok!! Majd februárban megmondom!!!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése