2013. december 17.

Szeretem

Szeretem ezt a blogot, jobban ,mint az előzőt. Kevesen tudják,de a blogos "karrieremet" még blog.hu-n kezdtem el. De ott nem tudtam eligazodni kb semmin se,így kipróbáltam a blogspotot,ami be is jött. Szerintem ez  sokkal jobb, kicsit szájbarágósabban megvan csinálva,mint az említett oldal. Ha kezdő blogoló vagy, vagy szeretnél az lenni,akkor itt kezd el a bloggerkedést. Visszatérve a blogomhoz,hogy miért is szeretem? mert jobban néz ki, még ha picsás rózsaszín is, frászt izgat, ha téged basztat a kinézete , nem érdekel egy cseppet sem . Én csak úgy írok a vakvilágba és kész, a többi nem izgat. Nem magamról írok vagyis senki nem tud kavarni semmit ,nem úgy,mint  régen :D Hűű,na akkor voltak azért szarkavarások bőven ! Most nincs, mondjuk ez köszönhető annak is,hogy száműztem az ilyen embereket az életemből. Mostanra túl nyugodt lett az életem ilyen téren, szinte hihetetlen !!! Szóval ha basztat valaki, töröld le mindenhonnan , még ha az, az  úgynevezett barátaid is!!Manapság senkiben nem lehet megbízni, ezt ne feledd!! A változás mindig jót tesz !! Néha,mikor olyanom van ,vetek egy pillantást a régiekre és látom,hogy ugyanazon a szinten vannak mint régen..nem változtak semmit. Sőt, egynémelyikük még szánalmasabb lett,mint volt........Nem az én dolgom,de örülök ,hogy megszabadultam egy két energiavámpírtól....mintha a véremet szívták volna...

Kicsit elkalandoztam..Összességében,törekszem arra,hogy ez a blog még  jobb legyen,mint az előző.Itt kiadhatom magamból a kreativitásomat, a vulgaritásomat,véleményemet meg akármimet. Ez a jó a blogban,hogy vad idegenek olvassák,akiket nem ismersz és mind magára ismer egy egy sorod közt. Azt hiszem,hogy ennek nincs párja a világon...


2 megjegyzés:

  1. Ebben van igazság!! Ne tudd meg én is milyen emberekkel vettem magamat körbe... Volt akit én is tiltottam stb... Bár most körbe vagyok véve a munkahelyen-tanfolyamon egynéhány szarkavaróval-nagyszájúval, de nemtudok velük mit csinálni, el kell őket viselnem addig amig tart a tanfolyam/munka. amugy ja, ez jobb mint a blogol.hu, ott tiltani se lehet meg kacifántosabb azért...

    VálaszTörlés
  2. Sajnos nem tudsz mást tenni,mint elviselni őket :( a barátokat meg könnyebb kitörölni ,mint a kollégákat..A munkatársakkal nap mint nap együtt vagy, kompromisszumot kell kötni velük .

    VálaszTörlés