2013. december 17.

Játék baki

Ahogy írtam,most játszok egy játékkal és hemzseg a bakiktól,csak hogy nem tudok print sreenelni valamiért,de lásd az előzményeket a Sorry bejegyzésben. Na szóval, most az Assassin's Creed 3 játszom és hát,mit ne mondjak...mindig történnek benne furcsaságok :D Maga a játék szépen kidolgozott,szép tájak,jó sztori ,bazi nagyok a pályák is,sok állatka van benne,amit meg kell ölni,bár ezt szemétségnek tartom....
Köbö most tartok a game felénél,de idáig ilyen bakikkal találkoztam,hogy;

- meghaltam mátrixosan egy farönkön valahogy így!!

- bementem a sziklába??!!!
-csomószor a fát szúrtam le a vadak helyett
-az egyik katona beakadt az ágyúba
-beleragadtam a fenyőbe,ahonnan alig bírtam kijönni xD
-átmentem a falon
-a lovam mindig beakadt valamibe és úgy maradt

De ha már a lovaknál tartunk,akkor egy bakit sikerült megörökítenem . Nem volt más választásom,mint telóval lefotózni a failt. Amikor megláttam,szakadtam a röhögéstől XDDDDDDD
mivel a faszikám mindig mozgásban volt,így elmosódott a kép egy kicsit :(



A lovacska szépen dagonyázik,akárcsak egy kismalac.A hapsikám meg rodeósnak képzelte magát jó módjában,mert feszt előre hátra ugrált szegény,meggyötört lovon .

Ha lesz még baki,akkor közzéteszem :D

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése