2015. május 8.

Száműzném + Tea blog

Száműzném Magyarországról (mondjuk nem csak itthonról, hanem mindenhonnan) ezeket a ' Teának ' nevezett valamiket, aminek persze, semmi köze sincs az igazi jó teához. Nem tudom miből készülhet, de ritka szar íze van. Régen mi is ilyen szar teákat vettünk, akkor valahogy sikerült is velem megutáltatni ,de nem csak velem, mert kb senki nem itta a családban, csak ott porosodott a polcon. Be is vallom, régen utáltam is a teát. Később jöttem rá, hogy miért is..mert ízetlen szar és mindegyiknek hasonló íze van!!!
Nos, jó teát illetően még mindig kevés a minőségi a boltokban. Pickwick, Teakanne, oszt a viszontlátásra. Ezekről tudni kell, hogy német teák A németeknek még mindig nem sikerült lemajmolni az igazi jó angol teát,de már ihatóbbak és ízesebbek! Ha már történelmi eredetű teát szeretnénk inni, akkor adjuk meg a módját és vásároljunk minőségit. A különbség érezhető. Tesztalannyal ki is próbáltam, sőt kettővel. Angliából hoztam teát és összehasonlítottuk a boltokbban kapható Coopos epres teával. Tesztalanyaim az angol teafű szagától becsukott szemmel olvadozni kezdtek, majd elkészítve mondták is, hogy a különbség mennyire érezhető. Aromásabb és finomabb. Az igazi tea pedig benne hagyja nyomát a bögrében. Az olcsóbb szarok már nem. Szóval, próbáld ki a különbséget! Hamarosan segítséget is fogok adni abban, hogy milyen teát vásárolj és melyik éri meg a pénzét. Tehát, ezennel kezdetét veszi a Tea blog!

 Jelige: Szart, szar áron!

1 megjegyzés:

  1. Érdekes mód kölyökként szerettem a teát... Ma már sajna nem igazán iszok az itteni teák közül viszont érdekes módon rákaptam a kórházi teára azt vmiért szeretem :O

    VálaszTörlés