2015. május 4.

Welcome home < 3

Ekkora szar címet ritkán adok bejegyzésnek, ugyanis már a fene sem tudja azt, hogy mi számít otthonnak. London vagy Magyarország. Egyáltalán mit jelent az a fogalom, hogy otthon? Ez is kb mindenkinek mást jelent , mint maga a szerelem szó. Nos, itthon vagyok, nem otthon. Itthon, Magyarországon. Több, mint egy hete már itthon vagyok. Sajnos haza kellett repülnöm, mert az egészségemmel valami nem kóser és jobbnak láttam, ha haza jövök. Mint említettem vala, a kinti egészségügy egy rakás szar. Kockáztatni nem akarok, így is több, mint egy éve húzom a betegségem. Jó idióta vagyok mi?. Na jó, nem kell a lebaszás, így is mindenkitől megkaptam már a magamét. Majd megköszönöm később nekik.
Szóval otthonról megérkeztem itthonba, első tapasztalatom már a reptéren a kurvaanyázás volt. El is mosolyodtam magamban. Háhá. Megérkeztem az idegbetegek országába. Mindennap van valami ordibálás, veszekedés, atrocitás az emberek között. Jó, kint is van, de nem ennyi, hogy mindennapos legyenek ezek a tényezők. Itthon még mindig feszült a légkör és ez már rám is rám ragadt. Mi is okozza ezt a feszültséget? Öhm.. Nem nehéz kideríteni, naná , hogy a pénz nélküliség. Nincs pénz, mindenki idegbeteg. Érhető és nem is csodálkozom, no meg rájön még a tipikus magyar mentalitás is, amiből, mi magyarok nem is vagyunk hajlandóak változtatni , ha sikerül is, akkor is csak részben. A legtöbb magyar, ha kimegy külföldre, megváltozik, de van, aki nem hajlandó erre sem és magával viszi a tipikus mentalitást itthonról. Előbb utóbb rábaszik. Ha más országba mész, gondolkodj is úgy, mint egy odavalósi. Más ország, más szokások...Erről ne feledkezz meg sosem!

Itt létem, hogy meddig is maradok, az az egészségügyi állapotomtól függ. Ezért sem írtam a blogba mostanság. A fészbúk már rinyált is, hogy "15 napja nem írtál". Köszi, hogy számon tartod, te okostojás. :D
Írok, amint tudok legjobb belátásom szerint :)


1 megjegyzés:

  1. Névtelen5/06/2015

    "Pécsett, teljes titoktartás mellett VIP kezelést kap az előrehaladott Parkinson-kórban szenvedő Kertész Imre. A Berlinben élő, magyarokat megvető és ostorozó író időnként visszatér szülőországába. Tette ezt akkor is, amikor nálunk adómentesen vehette át a Nobel-díjával járó milliókat. (Az adómentességét a magyar országgyűlés extra gyorsasággal szavazta meg, és megtoldotta egy Budapest Díszpolgára címmel, majd a Magyar Köztársaság Érdemrend nagykeresztjével.) Most Kertész megjelent újra, hogy a gyűlölt magyarok - akik élen járnak a Parkinson-kór kezelésében - gyógyítsák. A Pécsi Tudományegyetem Neurológiai Klinikáján, a VIP-vendégeknek kijáró egyszemélyes különteremben pihenget. Ellátása teljes hírzárlattal történik, és bizonyára "kedvezményes" áron. Minden takarékosság útja a megvetett magyarokhoz vezet?"

    VálaszTörlés