2013. november 10.

Blog szemle

Minap vettem a fáradtságot és körbenéztem itt,blogokat illetően.Azt hittem,hogy blogok széles választékát fogom látni...erre jó nagyot csalódtam.Kb. 20 blogot nyaltam körbe és ebből 18 ugyanarról szólt,a maradék kettő pedig egészen másról.Mi is volt az a 18 blog??

-evangélista blog
-keresztény blog
-jó hiszemű amerikai mintapolgár,aki prédikálgat
-God így meg God amúgy

Nagyon untam.Igazából,sok hívő van a világon és ez is egy jó módszer arra,hogy megfogj vele embereket,melynek következtében a blogodat millióan fogják követni..Nem szól ez másról,csak a büdös nagy reklámról.Felőlem mindenki abban hisz,amiben akar,de a vallási fanatistákat ki nem állhatom.Ismerek pár ilyen embert és meg kell,hogy mondjam,náluk kétszínű embert még a világ nem látott, a vallás mögé bújnak és azzal mentegetik tetteiket.Szánalmas....Ehhez még csak annyi hozzáfűzni valóm van,hogy nyáron volt egy ügyünk a családommal.Eltűnt valami,de mi tudtuk,hogy a vallásos öregasszonynál van,de ő mégis hazudott és a képünkbe nevetett.Majd a szomszédjától,egy világi nénitől tudakoltuk meg,hogy hol van az az értékes valami...Meg is lett.Hála neki.Ezek után mégis mire számítson az ember??!!Szerintem semmire...

19.blog

Egy New York-i taxisofőr blogjára tévedtem,aki a fuvarjai során különböző képeket készít a városról és a benne lévő emberekről.Fantasztikus,a sok vallásos blog után egyenesen felüdülés volt egy jó blogot olvasni/látni.

20.blog

G-akták,ami szellemhistóriákról és más paranormális eseményekről szólt.Nem mélyedtem bele nagyon ,de még mindig jobb volt,mint a többi ,amit előzőleg láttam..

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése