2013. november 3.

New Channel

Töröltem a régi csatornámat youtubon,mert,

Előzmények:

- feltöltöttem a Batman: Sötét lovag c. filmet magyarul teljes hosszában,aztán másnapra rá le is vették ,szerzői jogok megsértése miatt.Na mondom fasza...Feltöltés előtt is gondoltam,hogy lesz majd ilyesmi.. de inkább adtam a szarnak egy pofont,azért reménykedtem,mert másnak se veszik le a teljes filmjét ,pedig akadnak köztük újak is.Mindegy.Ezt még lenyeltem.De azt már nem,hogy :

Következmény:

-nem tudok feltölteni videókat ( 15 percnél hosszabbakat),mert a csatornám nem megbízható a szerzői jogok megsértése miatt.Pffúúúú,vertem a fejem a billentyűzetbe.Mondom ilyen nincs.A másik,beállítottam ezt a bevételszerzési faszságot,aztán az istenért sem tudtam kikapcsolni,arra is várni kellett jó pár napot,mire felfogta a youtube.

Próbáltam valamiféle megoldást keresni,hogy feltudjak tölteni videókat de nem igazán találtam semmit.6 hónapot meg nem fogok várni ( mert elvileg annyit kell,hogy ismét jó állapotban legyen a fiókom) , hogy ismét a régi legyen minden.Úgy döntöttem,új csenölt csinálok,és újra feltöltöm a Nana részeket,elejétől a végéig,SORRENDBEN :D

Megjegyzés

Ha valaki megmondja nekem,hogy lehet ezt a buzi gugli+ lekapcsolni a youtube csatornáról,az kap egy piripontocskát.Mert valami iszonyat idegelő!!!!!!!!!!!wáááááááááá


2 megjegyzés:

  1. Kár érte, pedig imádom a Batman filmeket,(meg a rajzfim-sorozatát is még gyerekkoromból) pár nagyon régi része VHS-en is megvan :D .. :((( én arra akarok rájönni h a FB-t h tudom leszedni a youtube-rol.. :S Mert néha komizok olyanokat a videókhoz amik a FB-s ismijeimre nem tartoznak :S

    VálaszTörlés
  2. Erre tudom a választ!Rámész a nevedre jobb oldalt,felül ,aztán beadja,hogy youtube beállítások,arra katt,bal oldalt a menüben kiválasztod a kapcsolt fiókok-at,és ott van a facebook és a twitter is.Rámész a facebookra és ott kiveszed a pipát a videó megjegyzéses résznél v.lekapcsolod a fészt a youtubról.

    VálaszTörlés