2013. november 29.

Fincsi Kajcsi - Almás - Fahéjas Tea

Lassan itt van a tél,vagy már itt van?! Bár a héten leesett az első hó... mégis,ha most  kinézek ablakon,egy kellemes őszi idő fogadja a tekintetemet,de tegnap este nem így volt...Kiszaladtam fáért...Nem időztem kint sokat,de azon  röpke pillanat erejéig  majd' belém fagyott a szar is. Rohadt hideg volt :S
Gyorsan bejöttem melegedni,mert már az ujjaimat sem éreztem.Csináltam magamnak egy Earl Greyt teát,majd lekucorodtam a tűz elé. ..
Ne feledkezzünk meg arról sem,hogy télen gondoskodnunk kell a meleg italokról!!!Mai Fincsi-Kajcsi rovatomban,egy almás fahéjas bort v. teát szeretnék bemutatni Nektek.

Amihez nem kell mást,mint:

- alma
-egész fahéj
-kés
-tea v. bor
-cukor v. méz

Elkészítés:

Az alma tetejét levágjuk,majd kivágjuk a magházat.Beleöntjük a teát v. a bort.Ízesítjük cukorral vagy mézzel majd az egészet fahéjjal elkeverjük.Kész is!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése