2013. november 1.

Játék bakik

Izgatott vagyok,mikor elkezdek  egy új, általam nem ismert PC játékot,mert sosem tudom,hogy mire számíthatok....Tetszeni fog e avagy sem,vagy über jó lesz vagy über gagyi vagy a kettő kombója.Találkoztam már mindenfélével.Legutóbbi pl: a Tomb Raider: Underworld volt,szép grafika,majdnem,hogy már tökéletes,de Lara Croft olyan bénán hal meg benne mindég,az valami iszonyat...Erről fotót épp nem készítettem( bánom is ),de az utolsó pályán,a vízeséses részen félreugrottam és az örvény közepében haltam meg , CSAKHOGY az örvény lent van a picsába ,én meg addig nem estem és valahol a köztes részen feküdt Lara kitört lábbakkal és nyakkal a levegőben.Vicces volt ...:D

Kedvenc játékom, a Dishonored,jó sztori,szép grafika,jó főcímdal (ez volt a csengőhangom is) meg még sorolhatnám,hogy mi minden tetszik benne.CSAKHOGY,ebben a játékban is van bőven fail..mint pl ez :

Nem tudom,melyik hídépítőnek volt útban ez a  szegény őr,de hogy a lábát bebetonozta,az hétszentség.Így a csókát seggbe,fejbe lőheted kényedre-kedvedre,megerőltetés nélkül.

Miután őrünk jól szétdugta az agyát a Kéj Házában,úgy döntött,hogy ledől egy kicsit pihenni.Mámoros kedvében azt sem vette észre,hogy beszorult a díszletbe ..

Hát,erre már én sem tudok mit mondani vazze .. xDDDDDDDDDD

Ó,igen,MEGTALÁLTALAK!!!Lédi Bojler beszorult a nagy siettségben a lépcsőbe és közben úgy rángatózott,mint egy epilepsziás majom...

Nos,ennyi bakit sikerült elkapnom idáig.Ha lesz több,töltöm fel ide.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése