2013. november 13.

DIY - Steampunk stílusú kép

Ez nem az ígért DIY ötletem,amiről már annyit írtam,hogy készítem,helyette csináltam inkább egy képet,ami gyorsan elkészíthető.Bármilyen anyaggal elkészítheted ,bármilyen kiegészítővel vagy akár régi ruháid is segítségedre lehetnek ,tényleg akármi,ami neked tetszik.Én pl.steampunk stílusban készítettem el ezt a képet.Ilyen lett:

 Ami kell hozzá:

-bármilyen anyag / régi ruhád
-bármilyen kiegészítő
-ragasztó v. ragasztópisztoly
-fényképkeret

Elkészítés:

Először is,veszed a képkeretet és a benne lévő táblára ráragasztod a kívánt anyagot,lásd ahogy én is tettem.



Az anyagra ráragasztod a kívánt kiegészítőt,nekem egy óra belseje volt ami kéznél volt.

Jöhet a díszítés,masnival vagy akármivel


Ha elkészültél a díszítéssel,akkor próbáld bele a díszített tábládat a képkeretbe,hogy feszül e avagy sem.ha feszül,de nem nagyon,akkor az még jó,ha már nagyon feszül,akkor ragassz más kiegészítőt a tábládra.Az enyém egy picit feszül a pillangó miatt,de a képkereten  található pöckökkel jól rászorítottam és tartja.

Az enyém el is készült.




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése