2013. november 30.

I'm drunk

Bár azt ígértem,hogy nem írok..de valamiért mégis rávitt a lélek..Részegen,mindent másképp látok,talán jobban,mintha józan lennék.Ma egy csodálatosan jó estém volt Krisztivel.Köszönöm Kriszti még egyszer.Jó érzés volt végre valakivel lelkizni,megbeszélni a gondjaimat,bajaimat,azok után,hogy egész nap a négy fal közt rostokolok.Neten dumálok az összes barátommal miután elköltöztem--- meg amúgy is ,nehezen nyílok meg más előtt.Sokat csalódtam az emberekben,nehezebben bízok meg az emberekben..Miután kijöttem ide,nem hittem volna,hogy találkozni fogok bárkivel is,aki fontos lesz számomra. Bár nem volt időnk teljesen kiismerni egymást,én mégis úgy érzem,hogy többet adtál nekem, mint valaha bárki ebben az életben. A tény,hogy elmegyek innét,még szomorúbb,mert elveszítek egy értékes embert,aki magam miatt kedvelt,nem pedig másért. Ma este rádöbbentem sok mindenre..Többek között ezért is szeretek eljárni kocsmázni,bulizni vagy akárhova,mert mindig gyűjtök némi tapasztalatot. A mai tapasztalatom az,hogy legyünk mindig pozitívak!!Bármi történjék,nem szabad negatívnak felfognunk az életet,hiszen akkor azt is vonzzuk be az életünkbe.Ma még rádöbbentem arra is,hogy az álmaink nem baromságok,hiszen pont ezért álmok,hogy megvalósítsuk őket!! Az én álmom,hogy lássam a tengert. Nem nagy álom azt hiszem. De ha nem lépek sosem fogom látni,a tenger magától pedig nem fog ide jönni...Szeretnék egy jobb jövőt és egy szerető családot,ami szeretetben és békességben él. Sajnos,ez nekem nem adatott meg teljes egészében. De egy család,addig nem is lehet teljes,míg a szülők nincsenek együtt. Igazából minden gyerek álma ez,egy boldog család,amiben felnőhet. A saját gyermeket is így szeretném felnevelni,hogy ne szenvedjen semmiben hiányt...

 Ami pedig az álmokat illeti :

Senki nem elég bátor ahhoz,hogy megvalósítsa az álmait,de ha netalántán mégis sikerül,a barátaid lenéznek miatta...ilyenkor vetődik fel a kérdés,hogy a barátaid,tényleg a barátaid?és nem a rosszakaróid?Mindenesetre,én kergetem az álmaimat,még ha az baromságnak is tűnik..Ha nem próbálod meg,sosem tudhatod,hogy mit hoz számodra a jövő.Légy merész,vakmerő és merj változtatni!Minden csak rajtad múlik!!

Én ezzel búcsúzom mára tőletek.Rám férne már egy kiadós alvás,mert nem aludtam valami frankón....
Bye-Bye

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése