2013. november 28.

Szarakodás

Azt hiszem,hogy már egy hónapja szarakodok a hajammal. A fekete/sötét barna hajamat elkezdtem szőkíteni...Undorító és hosszadalmas egy folyamat,főleg,hogy fehér vagy piros hajat akarok..Nem tudom eldönteni,hogy melyik legyen igazából..fehér festékem van itthon,de ahogy ráfestettem a félig meddig szőke hajamra,alig fogta be azt...Mondjuk,mit is gondoltam :D Régebben volt már zöld,kék,rózsaszín,lila hajam meg még sorolhatnám...de valamiért mindig visszafestettem feketére.Ekkora hülye logikát.Utólag mindig megbántam,de akkor már késő volt és lehetett megint szőkíteni, kb mint most. Most nincs szétcseszve a hajam,mint mikor fodrász csinálta. Nem 12%-os oxival szőkítek,hanem csak 9%-sel és sampont is rakok a trutymóba...így is tört a hajam,de nem annyira,mintha 12-sel csináltam volna ezalatt az egy hónap alatt..
Talán még egyszer kell szőkítenem ahhoz,hogy teljesen  szőke legyen az a pár tincs,amit fehérnek v. pirosnak szánok...

1 megjegyzés:

  1. Jótanácsként írom, ha már fodrásznak tanultam h. szerintem pihentetsd egy darabig a hajadat és használj szőkített hajra való sampont, vagy esetleg menj el egy szakemberhez, aki tud benne segíteni! Bár én is volt h szőkítettem 12%ossal, az jobban "vitte" le a feketét, de a 9%os annyira nem világosít, de nem cseszi szét úgy a hajadat mint a 12%-os oxy... Egyébként a fehér hajfestéked/színeződ milyen márkájú? majd rakhatsz ki képet ha összejön az új hajszined. :) Én most nem akarok másmilyen hajszínt, maradok fekete, meg növesztem a hajamat, már elég jól haladok. :) Én hajhosszabbítást tervezek majd. :)

    VálaszTörlés