2013. november 10.

X - akták letudva

Néha gondban vagyok a filmekkel,ugyanis nem tudom eldönteni,hogy mit nézzek.Kiválasztok egy mostani horror filmet,megnézem az alatta levő kommenteket és a pontozást,utána el is megy a kedvem az egésztől. A mai horror filmek, gyerekek,nem tudok mást mondani rá,csak azt,hogy NEVETSÉGESEK. Többet röhögsz rajta,mint parázol.Lassan a horror filmeket be lehet sorolni a vígjátékok közé,ami  azért elég durva.Bezzeg régen,majd összefostad magadat tőlük. Éppen ezért,régi filmeket  vagy sorozatokat szoktam nézni. Legutóbbi film,amit megnéztem,az a Szabadítsátok ki Willy-t 1,2 volt.Ugyanolyan élvezettel néztem meg,mint kiskoromban,csak most nem ettem közben  Merci csokit XD. Jó volt újra megnézni,kicsit nosztalgiázni,de ha már a nosztalgiázásnál tartok,akkor megemlítem az X aktákat is,mert újra kezdtem nézni az egész sorozatot.Kiskoromban nagyon paráztam tőle,főleg a zenéjétől meg a többi szar lénytől ami benne volt.Most mindenki egy lényre gondol,ami szerintem az egész 9 évad alatt a legfélelmetesebb volt, a csatornás féreg izéééé!!!.Na meg a gumiembőrt se hagyjuk ki,a zöld bogarakat az erdőben,az indiai hapsit,aki nyikorgott azzal gurulós valamivel.....Amikor elkezdtem nézni az X aktákat,alig vártam ,hogy ehhez a részhez érjek,nem tudom miért...



Na,de most nézzétek meg,milyen sexyn vicsorít.Olyan kis cuki.A legjobb jelenet a pottyantós retyóból való felszippantása volt.Azon szakadtam XDDDDDDD 

Megjegyzés

Ne szarjatok  a kinti/mobil wcbe,mert ez az izé beszippanthat a seggeden keresztül és beléd petézhet :D



Találkoztam jó részekkel,meg olyanokkal is,amiket nem  láttam még.Persze voltak unalmas részek,viccesek és kevésbé viccesek is . 9 évad során Scullyból jó nő lett,Mulder  szart sem változott ,az epizódok vége felé meg el is tűnt,jött helyette a Terminatorból Robotfül alias Dagadt ügynök és a társa Maunika.Scully is épphogy benne volt már.Az utolsó részben  összehívták az összes X-aktás szereplőt,hogy kiderüljön a nagy igazság,de mégsem derült ki semmi.Szar vége lett,nem tudok mást mondani...

Megjegyzés

Az X akták még mindig jobban megvan csinálva,mint a mostani horror filmek!Legalább is én így látom vagy döntsd el magad és nézd meg újra a sorozatot :P

1 megjegyzés:

  1. Fuhh, régen én is féltem az X-akták zenéjétől :D De azért gyerekként pár részt én is láttam, nekem a régi sorozatok jobban bejöttek, mint a maiak.. Gyerekként Én a Vészhelyzetet imádtam, meg annak a zenéjét még :D Horrorokból nekem is a régiek jobban bejönnek, multkor a párommal néztünk horrort, de a felénél ráhagytuk, mert unalmas volt XD Pl. régiek közül az Ördögűző a kedvenc :D Anyukám mesélte h mikor kismama volt velem, látta azt és ezért valószinű, vagy még az Ómen, Halloween, stb.. Vagy még a 2000-res évekből a Ginger Snaps :D

    VálaszTörlés